CodeTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sana katılıyorum hocam ama "web sitesi gelirine bel bağlayıp evlenilmez" diyen bir arkadaş var bu konuda. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun? Diyelim ki biz kendi işimize saygı duyuyoruz ama toplum bir türlü kabul edemiyor ve bunu meslekten saymıyorsa, evleneceğimiz kişinin ailesine bile bir türlü anlatamıyorsak, bu durumda ne yapılmalı?
kız vermezler, çok zor.
kadrolu işi olana bile vermiyorlar kız, he verselerde kız vermiyor

5 bin maaş olacak filan olacak doktor olacak, aşk böyle işte

adam bankada güvenlikmiş kadrolu 2 küsür maaşı var ikramiye var iş sağlam, olmamış.
düşün internet işleri hiç sağlam değil hemde hiç değil