Meslek neden olmasın? Ama çevremiz nedense hep boş işler gözü ile bakıyor buda sabit bir yer olmadığı için, benim çoğu arkadaşlarımın maaşı kadar benim kişisel giderim var ama gel gelelim ki hala boş işlerle uğraşan benim.

Şu bir gerçek ki eğer bu işten para kazanıyorsanız evde yapmayacaksınız gerekirse ufak bir yer tutacaksınız, kafanız rahat olacak. @yasindayioglu; hocam sana katılıyorum nereye gidilecekse eğer ben gidiyorum. Plan benim işlerime göre yapılmaz, ben direk plana uymak zorundayım.

Tabi bilgi ile alakası var. Makale yazan adam ile HTML,CSS bilen adam aynı kazanmaz yada HTML,CSS bilen adamla HTML,CSS, PHP bilen adam aynı kazanmaz bu örnekler çoğaltılabilir.

Benim gözlemlediğim kadarı ile bu sektörde geliştirebildiğin kadar kendini geliştireceksin. Şöyle örnek veriyim, genellikle tema giydirme işi alırım ben tasarım çizilir ben HTML,CSS döküp entegresini yaparım. Ama arayüz işini dışarı veririm sebebi ise bu konu hakkında bilgim yok ayrıca hayal gücümde yok bir tasarım çizecek kadar eğer bilmiş olsaydım kendim çizerdim, kendim dökerim, kendim entegre ederim hem kazanç fazla olur hem kafam rahat olur.

Ama tabi şöyle bir şey var herkes, her şeyi bilmek zorunda değil. Velhasıl kelam işinizi iyi yaptıktan sonra, kaliteli bir şekilde bu sektörde para kazanmak kolay.