İşin tuhaf tarafı ve anlam veremediğim şey şu;
Ben 2005 yılından beri 10 yıldır bu işin içerisindeyim ve freelancer olarak iyi paralar kazandım ama bana da git adam gibi iş bul diyenler oldu.
Son 2 yıldır da bir reklam ajansında yine aynı işi yapıyorum bu sefer bana git adam gibi iş bul diyenler, aferin sana çalışıyorsun artık diyorlar.
Şimdi düşünüyorum, şu anda ajansta da aynı işi yapıyorum, önceden de aynı işi yapıyordum hiçbir fark yok.
Sanırım tek fark, "insanların beyinlerindeki kalıplaşmış sabit fikirler"!!!
İşin içine, sabah 8:30, akşam 18:00 arası memur tipi iş olmadığı zaman insanlar buna meslek gözüyle bakmıyorlar.