• 24-10-2015, 15:40:42
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    Bugün kuzenim direksiyon sınavına girdi bende yanında gitmiştim.Direksiyon sınavında bayır yukarı çıkarken bayırda arabayı kaldırma bölümüne gelince vites 3'te unutmuş ve yarım debriyaj ile kalkmaya çalışmış araba haliyle stop etmiş.Hocalar niye vitesi küçültmedin demiş ve arabadan indirmemişler.Tekrar arabayı çalıştırıp bu sefer kaldırmış bayırda ve diğer tüm etapları sorunsuz tamamlamış.

    Sizce o olay kalmasına sebep olur mu?

    Daha öncede parkta kalmıştı parkı yapamayınca arabandan indirmişlerdi.
  • 24-10-2015, 17:09:52
    #2
    Ben ehliyet aldığımda stop'dan çok az puan kırıyorlardı.
    Hala puanlama sistemleri aynı ise kalmasına sebep olmaz.
  • 24-10-2015, 17:15:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben 3 Ekim de yapılan direksiyon sınavına girdim. Başlangıç noktasında önümde 2 araç daha vardı ilk kalkışta ikisi de stop ettirdi ve aşağı indirdiler.

    Biraz da görevliye göre değişiyor aslında. Zaten 1 gün sonra ehliyet kursu bilgi veriyor sms ile geçip kaldığını.
  • 24-10-2015, 18:13:40
    #4
    Ben 2 kere stop ettirmiştim ve geçtim. İndirmedilerse ve müfettişte görmediyse geçmiştir.
  • 24-10-2015, 21:33:54
    #5
    Hocam indirmediyseler bir şans vermişler demektir, büyük ihtimal geçmiştir zaten bir gün içerisinde belli olur.
  • 24-10-2015, 21:37:01
    #6
    He1senberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,
    Bugün kuzenim direksiyon sınavına girdi bende yanında gitmiştim.Direksiyon sınavında bayır yukarı çıkarken bayırda arabayı kaldırma bölümüne gelince vites 3'te unutmuş ve yarım debriyaj ile kalkmaya çalışmış araba haliyle stop etmiş.Hocalar niye vitesi küçültmedin demiş ve arabadan indirmemişler.Tekrar arabayı çalıştırıp bu sefer kaldırmış bayırda ve diğer tüm etapları sorunsuz tamamlamış.

    Sizce o olay kalmasına sebep olur mu?

    Daha öncede parkta kalmıştı parkı yapamayınca arabandan indirmişlerdi.
    genelde stop edince direk indirirler ama hocaya göre değişir kagıtına bakar 2. kez giriyordur demişler itelemişlerdir devam etsin diye indiriyoruz demedilerse sorun yok puandan kırarlar okadar aynı zamanda 3. vitese nasil çikiyorlar anlamadım 1 yil önce girdim ehliyet sınavına 2. vitesden yukari cikartmiyorlardı sırf kavşaga 2. vitesle girdim diye adam beni araçtan indirdi ikinci direksiyon sınavımda 90'ni kafasına caktiydim
  • 24-10-2015, 21:40:18
    #7
    hocam rampalarda müfettiş var araçların plakalarını alıyor ve hata yapıyorsa not ediyr ne gibi hata derseniz stop ettirme araçdaki görevliler iyi olsada tekrar hak versede o müfettiş gördüyse o geçmeye itraz edecektir müfettişte görmediyse geçmiştir.Pazartesi öğlen sürücü kursunu arayın genellikle 3 gibi felan belli oluyor sonuçlar
  • 24-10-2015, 22:06:36
    #8
    Teşekkürler arkadaşlar.
    Kuzenime sordum yanındaki hoca dışarıya bakıp müfettiş var mı yok mu diye kontrol edip devam et demiş.Puanından kırmışlar birde 3. girişiydi biraz şans vermişler.

    Sınavı geçmiş bu arada.
  • 24-10-2015, 22:21:32
    #9
    Lanet olsun şu araba sürmeye.İnan hiç sevmiyorum araba sürmeyi.Ya arkadaş insanın içinde olucak bi kere,bende bugün girdim sınava (2.girişim) yine yokuşta kaldım.Yani yokuşta kalıp kalmamak önemli değil.Ehliyeti alsam bile içimden gelmiyor sürmek.Hiç arabalara merakımda yok ama sorsan üniversite'de otomotiv bölümü okuyorum şans mı,kader mi bilemedim.