He1senberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Bugün kuzenim direksiyon sınavına girdi bende yanında gitmiştim.Direksiyon sınavında bayır yukarı çıkarken bayırda arabayı kaldırma bölümüne gelince vites 3'te unutmuş ve yarım debriyaj ile kalkmaya çalışmış araba haliyle stop etmiş.Hocalar niye vitesi küçültmedin demiş ve arabadan indirmemişler.Tekrar arabayı çalıştırıp bu sefer kaldırmış bayırda ve diğer tüm etapları sorunsuz tamamlamış.

Sizce o olay kalmasına sebep olur mu?

Daha öncede parkta kalmıştı parkı yapamayınca arabandan indirmişlerdi.
genelde stop edince direk indirirler ama hocaya göre değişir kagıtına bakar 2. kez giriyordur demişler itelemişlerdir devam etsin diye indiriyoruz demedilerse sorun yok puandan kırarlar okadar aynı zamanda 3. vitese nasil çikiyorlar anlamadım 1 yil önce girdim ehliyet sınavına 2. vitesden yukari cikartmiyorlardı sırf kavşaga 2. vitesle girdim diye adam beni araçtan indirdi ikinci direksiyon sınavımda 90'ni kafasına caktiydim