Merhaba arkadaşlar,
Bugün kuzenim direksiyon sınavına girdi bende yanında gitmiştim.Direksiyon sınavında bayır yukarı çıkarken bayırda arabayı kaldırma bölümüne gelince vites 3'te unutmuş ve yarım debriyaj ile kalkmaya çalışmış araba haliyle stop etmiş.Hocalar niye vitesi küçültmedin demiş ve arabadan indirmemişler.Tekrar arabayı çalıştırıp bu sefer kaldırmış bayırda ve diğer tüm etapları sorunsuz tamamlamış.

Sizce o olay kalmasına sebep olur mu?

Daha öncede parkta kalmıştı parkı yapamayınca arabandan indirmişlerdi.