Lanet olsun şu araba sürmeye.İnan hiç sevmiyorum araba sürmeyi.Ya arkadaş insanın içinde olucak bi kere,bende bugün girdim sınava (2.girişim) yine yokuşta kaldım.Yani yokuşta kalıp kalmamak önemli değil.Ehliyeti alsam bile içimden gelmiyor sürmek.Hiç arabalara merakımda yok ama sorsan üniversite'de otomotiv bölümü okuyorum şans mı,kader mi bilemedim.