hocam rampalarda müfettiş var araçların plakalarını alıyor ve hata yapıyorsa not ediyr ne gibi hata derseniz stop ettirme araçdaki görevliler iyi olsada tekrar hak versede o müfettiş gördüyse o geçmeye itraz edecektir müfettişte görmediyse geçmiştir.Pazartesi öğlen sürücü kursunu arayın genellikle 3 gibi felan belli oluyor sonuçlar