Teşekkürler arkadaşlar.
Kuzenime sordum yanındaki hoca dışarıya bakıp müfettiş var mı yok mu diye kontrol edip devam et demiş.Puanından kırmışlar birde 3. girişiydi biraz şans vermişler.

Sınavı geçmiş bu arada.