Ben 3 Ekim de yapılan direksiyon sınavına girdim. Başlangıç noktasında önümde 2 araç daha vardı ilk kalkışta ikisi de stop ettirdi ve aşağı indirdiler.

Biraz da görevliye göre değişiyor aslında. Zaten 1 gün sonra ehliyet kursu bilgi veriyor sms ile geçip kaldığını.