• 17-07-2015, 11:06:35
    #46
    Üyeliği durduruldu
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela sabah 9da şarjdan çıkardınız saat kaça kadar gidiyor o şarj size?



    düğün hediyesi vereyim :P



    S6 1.5 gün imkan vermiyorum hocam şuanda 1.5 gün giden bir akıllı telefon yok samsungta. Güç tasarrufu kullanıyorsanız o başka ama normal kullanım bile olsa 36 saatten bahsediyorsunuz. Hep telefon kapalıdır hiç ekranı dahi açmazsanız o başka.
    Note 3(android 5) kullanıyorum, mobil internet hep açık, whatsapp, pop3 email filan hep açık şarjı 4 gün gidiyor telefonun,

    Dip not: Cihaz 6 aylık ve rootlayıp samsungun gereksiz uygulamalarını sildim...
  • 17-07-2015, 11:55:13
    #47
    Bu arada bende gereksiz uygulamaları devre dışı bırakıyorum
  • 17-07-2015, 12:37:16
    #48
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim şarjım 2 günden fazla gidiyor. Yüzde 30 lara inince ultra güç tasarrufunu açıyorum. Çok yoğun bi kullanımım yok WhatsApp ,internette dolaşmak, messenger, mesajlaşmak ve konuşmak.
    Note 2 kullanıyordum note 2 den sonra gayet hoşuma gitti şarj konusu fakat aktif kullanımda 1 günde biter gibide duruyor o ayrı
    Samsung Galaxy S6 kullanıyorsunuz ve şarjı 2 günmü gidiyor Hocam samsung bile okadar gitmez diyor siz ne yaptınız sormamda sakınca yoksa imkansız 2 gün gitmesi.
  • 17-07-2015, 17:35:44
    #49
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Samsung Galaxy S6 kullanıyorsunuz ve şarjı 2 günmü gidiyor Hocam samsung bile okadar gitmez diyor siz ne yaptınız sormamda sakınca yoksa imkansız 2 gün gitmesi.
    Bende 2 haftadır s kullanıyorum 5-6 saat ekran süresi alıyorum. 1.5 - 2 gün gidiyor şarjı bunlarda ekran görüntüsü buyrun



  • 17-07-2015, 17:37:38
    #50
    Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende 2 haftadır s kullanıyorum 5-6 saat ekran süresi alıyorum. 1.5 - 2 gün gidiyor şarjı bunlarda ekran görüntüsü buyrun


    bende durum bu ekran %2 - 4 arası. Bu facebook vs nekadar sonlandırsamda hemen açılıyor yine anlamadım. Bir ayarı falanmı var benim bilmediğim acaba bildiğin şarj canavarı yani.
  • 17-07-2015, 22:11:52
    #51
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 3(android 5) kullanıyorum, mobil internet hep açık, whatsapp, pop3 email filan hep açık şarjı 4 gün gidiyor telefonun,

    Dip not: Cihaz 6 aylık ve rootlayıp samsungun gereksiz uygulamalarını sildim...

    Hangi ülkenin sürümünü kullanıyorsunuz.? 4 gün bayağı iddialı. Ben stock 4.4.2 üzerinde modlarla 2 günü gördüm ama 4 gün zor geliyor bana.

    Mümkünse ekran görüntüsü eklermisiniz?
  • 17-07-2015, 23:01:26
    #52
    Üyeliği durduruldu
    lenfom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi ülkenin sürümünü kullanıyorsunuz.? 4 gün bayağı iddialı. Ben stock 4.4.2 üzerinde modlarla 2 günü gördüm ama 4 gün zor geliyor bana.

    Mümkünse ekran görüntüsü eklermisiniz?
    Orjinal rus romu kullanıyorum, n900 için olan sürümden...

    Bu gün şarj ettim bir kaç güne atarım görüntü...
  • 17-07-2015, 23:53:01
    #53
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    bende durum bu ekran %2 - 4 arası. Bu facebook vs nekadar sonlandırsamda hemen açılıyor yine anlamadım. Bir ayarı falanmı var benim bilmediğim acaba bildiğin şarj canavarı yani.
    pil ayarlarında o şarj yiyen uygulamaları otomatik sonlandırıcı var onları oto sonlandır yapınca şarj daha da iyi gidiyor. Ayarı bulamazsanız yazın ben detaylı söylerim.
  • 18-07-2015, 01:26:38
    #54
    Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pil ayarlarında o şarj yiyen uygulamaları otomatik sonlandırıcı var onları oto sonlandır yapınca şarj daha da iyi gidiyor. Ayarı bulamazsanız yazın ben detaylı söylerim.
    oto kapat var ama seçili onlar yinede bi fayda göremedim hocam