bende durum bu ekran %2 - 4 arası. Bu facebook vs nekadar sonlandırsamda hemen açılıyor yine anlamadım. Bir ayarı falanmı var benim bilmediğim acaba bildiğin şarj canavarı yani.
pil ayarlarında o şarj yiyen uygulamaları otomatik sonlandırıcı var onları oto sonlandır yapınca şarj daha da iyi gidiyor. Ayarı bulamazsanız yazın ben detaylı söylerim.