Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pil ayarlarında o şarj yiyen uygulamaları otomatik sonlandırıcı var onları oto sonlandır yapınca şarj daha da iyi gidiyor. Ayarı bulamazsanız yazın ben detaylı söylerim.
oto kapat var ama seçili onlar yinede bi fayda göremedim hocam