Coderca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende 2 haftadır s kullanıyorum 5-6 saat ekran süresi alıyorum. 1.5 - 2 gün gidiyor şarjı bunlarda ekran görüntüsü buyrun


bende durum bu ekran %2 - 4 arası. Bu facebook vs nekadar sonlandırsamda hemen açılıyor yine anlamadım. Bir ayarı falanmı var benim bilmediğim acaba bildiğin şarj canavarı yani.