• 17-07-2015, 01:29:43
    #37
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sattığıma pişman oldum vallahi
    Artık Note 5 çıkacak. Ona geçersin hocam.
  • 17-07-2015, 01:33:25
    #38
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık Note 5 çıkacak. Ona geçersin hocam.
    büyük diye uğraşamadım açıkçası

    S6 olupta şarj sorunu yaşayan varmı öğrenmek istiyorum valla kullanan varsa yazsın lütfen.
  • 17-07-2015, 02:07:16
    #39
    Tam S6 alma kararı verince bu konuyu görmek

    Bende şuan Note 2 var. 2 sayfa ekstra indirilmiş uygulama var. (Telefon sabit uygulamaları hariç) Şarj kullanıma bağlı olarak 1 güne kadar gidiyor. Bazen oyun falan oynarken ısınmaya başlıyor, şarjı da hızlı gidiyor.

    Performansta sorun yaşamayacağım telefon önerebilir misiniz? Ön & arka kamerası da iyi olan.
  • 17-07-2015, 02:15:28
    #40
    Asus zenfone 2 alacağım tavsiye eder misiniz?

    ya da taksit ile iphone 6 nasıl alabilirim var mı güvenilir bir yer.
  • 17-07-2015, 02:33:28
    #41
    Şarjı iyi tel istiyorsanız şuan bana göre en iyi telefon note 4 çok iyi gidiyor şarjı. IPHONEYİ şarjda her türlü siler atar.
  • 17-07-2015, 03:24:12
    #42
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şarjı iyi tel istiyorsanız şuan bana göre en iyi telefon note 4 çok iyi gidiyor şarjı. IPHONEYİ şarjda her türlü siler atar.
    hocam bende android ve samsung diyorum iphone seven adam zaten onu savunur herzaman onun gözünde o iyidir samsungu sevmez istemez onun için kıyaslama yapıp tabuları yıkmak zor. Ancak S6da şarj sorunu olmasaydı iphone falan yanından geçemez halada geçemez. Bu benim fikrim Ama iphone kullanacağıma nokia 5110 kullanırım alo der sms atarım yeter

    @StyleWaR hocam arkadaşım aldı geçen hafta güzel dedi 2. günüydü aldığında gördüm. Olurda görürsem sorarım sizin için tekrar, 1 2 günde belli olmaz çünkü iyimi kötümü biraz kullansın
  • 17-07-2015, 04:14:47
    #43
    S6 Edge kullanıcısıyım telefonu kesinlikle tavsiye etmiyorum.

    1. Görüntüsü çok iyide olsa kesinlikle elde durmuyor çok narin kırılmaya çok müsait durumdadır.
    2. Güncelleme geldi sözde şarj ve ram sorununu çözeceklerdi ama pek değişen birşey yok.
    3. Olurda telefonunuza birşey olursa servisi Türkiye'de ki en beş para etmez servisidir.
    4. Kesinlikle stabil değil bu kadar özelliğe rağmen halen sorun çıkarabiliyor.

    Iphone yeni telefon çıkartacakmış bugüne kadar tüm telefonlarım Samsung'tu ama Iphone geçiş yapmayı düşünüyorum.
  • 17-07-2015, 04:25:41
    #44
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende android ve samsung diyorum iphone seven adam zaten onu savunur herzaman onun gözünde o iyidir samsungu sevmez istemez onun için kıyaslama yapıp tabuları yıkmak zor. Ancak S6da şarj sorunu olmasaydı iphone falan yanından geçemez halada geçemez. Bu benim fikrim Ama iphone kullanacağıma nokia 5110 kullanırım alo der sms atarım yeter

    @StyleWaR hocam arkadaşım aldı geçen hafta güzel dedi 2. günüydü aldığında gördüm. Olurda görürsem sorarım sizin için tekrar, 1 2 günde belli olmaz çünkü iyimi kötümü biraz kullansın
    al bendende okadar kullanımı berbat dosya alıcam şarkı atıcam yok pcye onu indiricem yok bilmem ne . geçen arkadaşdan ıphone 6 aldım youtubeden bir video açayım diye sinir krizi geçirdim çok garip geliyor bana ve kendisi şarj konusundan dert yanıyor gitmıyor çünki..

    samsungla başladım samsunla ölürüm s2 s3 s4 s5 note 4 harici kullanmadım.

    ve bir blogda okuduydum chipde sanırım samsung 6 şarj olayından devrim açaçak diye umarım daha kaliteli bişey çıkarır note 4de memnunum ama 6 degiştirebilirim.
  • 17-07-2015, 09:16:35
    #45
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela sabah 9da şarjdan çıkardınız saat kaça kadar gidiyor o şarj size?
    Benim şarjım 2 günden fazla gidiyor. Yüzde 30 lara inince ultra güç tasarrufunu açıyorum. Çok yoğun bi kullanımım yok WhatsApp ,internette dolaşmak, messenger, mesajlaşmak ve konuşmak.
    Note 2 kullanıyordum note 2 den sonra gayet hoşuma gitti şarj konusu fakat aktif kullanımda 1 günde biter gibide duruyor o ayrı