GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela sabah 9da şarjdan çıkardınız saat kaça kadar gidiyor o şarj size?
Benim şarjım 2 günden fazla gidiyor. Yüzde 30 lara inince ultra güç tasarrufunu açıyorum. Çok yoğun bi kullanımım yok WhatsApp ,internette dolaşmak, messenger, mesajlaşmak ve konuşmak.
Note 2 kullanıyordum note 2 den sonra gayet hoşuma gitti şarj konusu fakat aktif kullanımda 1 günde biter gibide duruyor o ayrı