x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şarjı iyi tel istiyorsanız şuan bana göre en iyi telefon note 4 çok iyi gidiyor şarjı. IPHONEYİ şarjda her türlü siler atar.
hocam bende android ve samsung diyorum iphone seven adam zaten onu savunur herzaman onun gözünde o iyidir samsungu sevmez istemez onun için kıyaslama yapıp tabuları yıkmak zor. Ancak S6da şarj sorunu olmasaydı iphone falan yanından geçemez halada geçemez. Bu benim fikrim Ama iphone kullanacağıma nokia 5110 kullanırım alo der sms atarım yeter

@StyleWaR hocam arkadaşım aldı geçen hafta güzel dedi 2. günüydü aldığında gördüm. Olurda görürsem sorarım sizin için tekrar, 1 2 günde belli olmaz çünkü iyimi kötümü biraz kullansın