zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artık Note 5 çıkacak. Ona geçersin hocam.
büyük diye uğraşamadım açıkçası

S6 olupta şarj sorunu yaşayan varmı öğrenmek istiyorum valla kullanan varsa yazsın lütfen.