Konu
Samsung Galaxy S6 Pişmanlıktır!!
17-07-2015, 01:29:43
#37
zego
GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sattığıma pişman oldum vallahi
Artık Note 5 çıkacak. Ona geçersin hocam.