S6 Edge kullanıcısıyım telefonu kesinlikle tavsiye etmiyorum.
1. Görüntüsü çok iyide olsa kesinlikle elde durmuyor çok narin kırılmaya çok müsait durumdadır.
2. Güncelleme geldi sözde şarj ve ram sorununu çözeceklerdi ama pek değişen birşey yok.
3. Olurda telefonunuza birşey olursa servisi Türkiye'de ki en beş para etmez servisidir.
4. Kesinlikle stabil değil bu kadar özelliğe rağmen halen sorun çıkarabiliyor.
Iphone yeni telefon çıkartacakmış bugüne kadar tüm telefonlarım Samsung'tu ama Iphone geçiş yapmayı düşünüyorum.