lenfom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi ülkenin sürümünü kullanıyorsunuz.? 4 gün bayağı iddialı. Ben stock 4.4.2 üzerinde modlarla 2 günü gördüm ama 4 gün zor geliyor bana.

Mümkünse ekran görüntüsü eklermisiniz?
Orjinal rus romu kullanıyorum, n900 için olan sürümden...

Bu gün şarj ettim bir kaç güne atarım görüntü...