msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim şarjım 2 günden fazla gidiyor. Yüzde 30 lara inince ultra güç tasarrufunu açıyorum. Çok yoğun bi kullanımım yok WhatsApp ,internette dolaşmak, messenger, mesajlaşmak ve konuşmak.
Note 2 kullanıyordum note 2 den sonra gayet hoşuma gitti şarj konusu fakat aktif kullanımda 1 günde biter gibide duruyor o ayrı
Samsung Galaxy S6 kullanıyorsunuz ve şarjı 2 günmü gidiyor Hocam samsung bile okadar gitmez diyor siz ne yaptınız sormamda sakınca yoksa imkansız 2 gün gitmesi.