• 09-04-2015, 20:16:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    MacBook Pro Retina 15" ( MGXC2TU/A ) En üst Konfigürasyonlusunu almıştım. Sırf deneme amaclı. 12 Gün kullanıp iade etmiştim. fiyatı 8 bin küsüratlıydı.

    netten alınca 14 gün iade edebiliyorsun ya süper birşey
  • 09-04-2015, 20:18:05
    #11
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 tlye kulaklık almak.
    Hocam flac müzik dinlerken de pişman oluyor musunuz 1000 TL verdiğinize, yoksa daha iyisini alsam mı diye içinizden geçtiği oluyor mu.
    Bende Sennheiser'in HD555 modeli var, o bile muhteşem.
  • 09-04-2015, 20:20:20
    #12
    Xbox 360 aldım 2 saat oynadım, 3-5 ay sonra Xbox one çıktı,1500 TL verdim şimdi 500 TL'ye anca satarım
  • 09-04-2015, 20:23:49
    #13
    Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam flac müzik dinlerken de pişman oluyor musunuz 1000 TL verdiğinize, yoksa daha iyisini alsam mı diye içinizden geçtiği oluyor mu.
    Bende Sennheiser'in HD555 modeli var, o bile muhteşem.
    Yok hocam ya youtubeden video izliyorum. Ve o yüzden yaptığım en saçma alışverişti
  • 09-04-2015, 21:09:32
    #14
    Benimkilerin hepsi. Hiçbiri de lazım değil. Maksat çarçur olsun.
  • 09-04-2015, 22:05:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    330 ml coca kola ve ufak bir mısıra 17 tl vermek
  • 10-04-2015, 12:18:48
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Tablet için kılıf almak üzere alışveriş merkezine gittim. O kötü, bu kötü derken iyi diye 10 inçlik kılıfa 70 tl verdim. Eve geldiğimde bu kadar parayı ben buna niye verdim şimdi diye pişmanlık krizlerine girdim.

    Ama binlerce liraya alışveriş yapıp pişman olmak da varmış bu da işin iyi tarafı, görece olarak ucuz atlatmışız yinede
  • 10-04-2015, 16:37:58
    #17
    yıllar önce bir teknoloji fuarından oyun satın almıştım, bu günün parasında 70 tl falan ediyor sanırım. oyun tam bir hayal kırıklığıydı, sadece 30 dk oynayıp, kenara atmıştım.
    yıllar geçti halen unutamıyorum.
  • 10-04-2015, 16:47:42
    #18
    direk çıktığında sony z2 aldım 2200 felandı 2 ay sonra 1700 düştü 3 ay sonra z3 çıktı şimdi z4 çıkıyor 1 yıl olmadan