Konu
Yaptığınız En Saçma Alışveriş Nedir?
10-04-2015, 16:37:58
#17
Dentabir
yıllar önce bir teknoloji fuarından oyun satın almıştım, bu günün parasında 70 tl falan ediyor sanırım. oyun tam bir hayal kırıklığıydı, sadece 30 dk oynayıp, kenara atmıştım.
yıllar geçti halen unutamıyorum.