Tablet için kılıf almak üzere alışveriş merkezine gittim. O kötü, bu kötü derken iyi diye 10 inçlik kılıfa 70 tl verdim. Eve geldiğimde bu kadar parayı ben buna niye verdim şimdi diye pişmanlık krizlerine girdim.
Ama binlerce liraya alışveriş yapıp pişman olmak da varmış bu da işin iyi tarafı, görece olarak ucuz atlatmışız yinede