• 09-04-2015, 12:26:33
    #1
    Üyeliği durduruldu

    www.logofu.com

    Hayatımız artık yalnızca alışveriş ve tüketim üzerine kurulu hale geldi. Her yerde AVMler, her şeyi bir arada bulduğumuz yerler var. Hatta vakit geçirmek için dahi alışveriş merkezlerine gidiyoruz.

    İhtiyacımız olmadığı halde son moda telefon ve bilgisayarları almak düşünmeden yaptığımız en sıradan alışverişler haline geldi. yüzlerce özelliği olan ama bunlardan yalnızca birkaçını kullandığımız halde, yine de yenisi çıktığında almaktan geri durmayız.

    Eminim, hepinizin başına gelmiştir: Birşeyler almak için alışverişe gidip, eve saçma sapan, işe yaramaz bir çok ürünle geri dönmüşsünüzdür.

    YAPTIĞINIZ EN GEREKSİZ, SAÇMA ALIŞVERİŞ NEDİR?
  • 09-04-2015, 13:40:57
    #2
    Alışveriş yapmadan önce çok araştırırım, hemen almam beklerim kaçmıyor neticede. Pusuya yatarım gerekirse. Ama önceden tuhaf şeyler de almıyor değildim, örneğin oyun konsolu almadan önce oyun alırdım. Aldıktan sonra pişman olduğum yada neden aldığımı sorguladığım çok nadiren olmuştur aklıma da gelmiyor bundan dolayı.
  • 09-04-2015, 13:45:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bunu şimdi neden aldım ki? diyenler yazsın o zaman
  • 09-04-2015, 17:56:23
    #4
    Fiji suya 3 TL vermiştim 330ml'sine.
  • 09-04-2015, 18:01:34
    #5
    Sinop/ayancık'da crown kolaya 3,5tl vermistim. A101 de 35 kurus oysaki
  • 09-04-2015, 19:30:38
    #6
    iPhone 6 almak 😪
  • 09-04-2015, 19:54:14
    #7
    Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiji suya 3 TL vermiştim 330ml'sine.
    Kolay kolay devrilmiyor ama bide böyle düşünün.
  • 09-04-2015, 20:07:40
    #8
    cPanels adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay kolay devrilmiyor ama bide böyle düşünün.
    Şişesi mi? 3 TL'ye demirden sabitlerim ya.

    O suya verdiğim paraya üzülüyorum da Evian suya üzülmüyorum, o çok harika.
  • 09-04-2015, 20:12:20
    #9
    1000 tlye kulaklık almak.