• 10-04-2015, 16:56:31
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk arabamı çok acemilikle almıştım. İkitelli sanayide gördüm ve fiyatı uygun olduğu için kapora verip almıştım. O zamanlar 21.000 lira olan aracı 16.500 e almıştım. İşte anlamayınca Ne KM sorguluyorsun ne de araçta değişen olup olmadığını..Allah'dan KM'de sorun görünmüyordu ve hasar kaydı yoktu. Ama 2 parça değişeni vardı.Ve çok bakımsızdı. Arabaya 2 yıl içinde 3500 lira masraf yaptım. Neredeyse problemsiz bir Hyundai ile aynı fiyata geldi. Acemilik işte...
  • 10-04-2015, 18:32:30
    #20
    TURKCELL DEN 24 ay kontratlı 2400 tl ye iphone 5s aldığımda çok hata ettiğimi sonradan anladım telefon çok güzel pratik ama arızalı çıktı,iş yoğunlugum nedenı ıle ıadede edemedım hatta gıne ıs yogunlugu nedenı ıle telefonu tamır ettırtmeye calısarak garantı dısı bıraktırdım..demekkı ürün alırken böyle yerlerden almamak gerekıyormus öğrendım ama pahalıya patladı..
  • 10-04-2015, 18:46:37
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Sadece akıllı telefon hikayeleri anlatılsa eminim bir çok örnek gelirdi. Bu konuda herkesin bir nedenden canı yanmıştır eminim
  • 10-04-2015, 21:14:27
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Gereksiz sanal sunucu, fiziki sunucu ve çok gereksiz alan adları
    Fiziki ürünler olarak, çinden getirttiğim 2-3 dolarlık ufacık tefecik içi dolu turşucuklar

    Almanyadan getirttiğim sis makinası, çinden getirttiğim parti lazer zımbırtısı(Sanki disko açacak gibi, birde kalitelisinden almıştım)

    Başlangıç seviyesinde olmama rağmen 6 kanallı trex helikopter Binlerce liracığımın gözlerimin önünde 3 saniyede parçalandığını görmüştüm

    Her ne kadar bilinçli para harcasamda, bazı zamanlar dayanamıyorum
  • 10-04-2015, 21:15:28
    #23
    Alanya'da kale icinde yarim litre pet siseye 25 tl verdim.
  • 10-04-2015, 23:38:15
    #24
    Sopping tv den fotoğraf makinası aldım kutusunu açtım baktım su an nerde olduğunu bilmiyorum bile.
    Birde 7500 tl ye kredi kartıyla 10 ay taksitle araba almıştım 6 ay sonra 5000 tl ye zor sattım aracın motor bitik miş.
  • 11-04-2015, 00:24:28
    #25
    O zaman bahcivan kotlar moda idi bir heves ailece bir yere girdik vitrinin en sonundaki kotu begendim adam dedi vitrini bozarim ama kesin alicaksin dimi dedi elbette dostum dedim adam 10 dakika vitrinde adim adim ilerledi kotu getirdi ve icine iki tane ben girerdim herhalde ve tabi satin aldim hala icine iki tane ben girer.
  • 11-04-2015, 15:09:33
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Evet ilginç anılar geliyor
  • 11-04-2015, 16:23:25
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle boş yere alınan cep telefonu değiştirme hastalığı. Çok şükür kurtuldum bu hastalıktan 7 yıldır sadece 1 kez değişim yaptım. Halen iphone 4 kullanıyorum, bozuluncaya kadar da kullanacağım. Mesajı bu telefondan atıyorum. Taş telefonum benim


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi