Kesinlikle boş yere alınan cep telefonu değiştirme hastalığı. Çok şükür kurtuldum bu hastalıktan 7 yıldır sadece 1 kez değişim yaptım. Halen iphone 4 kullanıyorum, bozuluncaya kadar da kullanacağım. Mesajı bu telefondan atıyorum. Taş telefonum benim
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi