İlk arabamı çok acemilikle almıştım. İkitelli sanayide gördüm ve fiyatı uygun olduğu için kapora verip almıştım. O zamanlar 21.000 lira olan aracı 16.500 e almıştım. İşte anlamayınca Ne KM sorguluyorsun ne de araçta değişen olup olmadığını..Allah'dan KM'de sorun görünmüyordu ve hasar kaydı yoktu. Ama 2 parça değişeni vardı.Ve çok bakımsızdı. Arabaya 2 yıl içinde 3500 lira masraf yaptım. Neredeyse problemsiz bir Hyundai ile aynı fiyata geldi. Acemilik işte...