Yaptığınız En Saçma Alışveriş Nedir? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yaptığınız En Saçma Alışveriş Nedir?
30
●
1.903
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yaptığınız En Saçma Alışveriş Nedir?
1
2
3
4
12-04-2015, 11:24:23
#28
BlitzHan
Free to Play bir oyuna 200TL vermek
12-04-2015, 11:43:33
#29
logofu
Üyeliği durduruldu
Alış veriş bölümüne açsaydık daha ilginç cevaplar gelirdi eminim. Hele ki dolandırıcılığın had safhada olduğu forumumuzda kim bilir ne pişmanlıklar, ne öfkeler, ne patlamalar okurdur
12-04-2015, 11:58:41
#30
Hunper
Bayağı araştırıp bilgisayar masası siparişi vermiştim kenarda 3,5tl ye rubik küp görüp onuda alıverdim yanında. İlk defa bir reklam beni etkiledi.
13-04-2015, 18:59:50
#31
logofu
Üyeliği durduruldu
Abartılı sunumlara kanıp aldığımız ürünler eve geldiğimizde, bir iki deneme amaçlı kullanımın ardından kenara attığımız çok oluyor
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler