Nicky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam flac müzik dinlerken de pişman oluyor musunuz 1000 TL verdiğinize, yoksa daha iyisini alsam mı diye içinizden geçtiği oluyor mu.
Bende Sennheiser'in HD555 modeli var, o bile muhteşem.
Yok hocam ya youtubeden video izliyorum. Ve o yüzden yaptığım en saçma alışverişti