• 19-03-2015, 17:06:33
    #19
    Bende Kastamonuluyum soğuktur biraz havası ama halkı çok sıcaktır. Askeri çok sever Samimidir Allah Utandırmasın kardeşim şimdiden hayırlı tezkereler.
  • 19-03-2015, 17:30:13
    #20
    Kastamonu bizim memleket, şu aralar soğuk gibi hafif ama çok güzel memlekettir. Merkezde olursan hocam çarşı izninde falan gezeriz isterseniz yaşım size ufak gelir ama takılırız abicim
  • 19-03-2015, 18:41:28
    #21
    Kurumsal PLUS
    osiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Kastamonuluyum soğuktur biraz havası ama halkı çok sıcaktır. Askeri çok sever Samimidir Allah Utandırmasın kardeşim şimdiden hayırlı tezkereler.
    Gercekten sogukmus suan kar yagiyor burada yarin oglen teslim olacagim. İnsanlari gercekten cok ilgili. İyi dilekler icin tsk ederimm

    Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kastamonu bizim memleket, şu aralar soğuk gibi hafif ama çok güzel memlekettir. Merkezde olursan hocam çarşı izninde falan gezeriz isterseniz yaşım size ufak gelir ama takılırız abicim
    Evet suanda kar yagiyor birazda soguk. Merkezdeyim suanda, yarin 5. jandarma komutanligina teslim olucam. Acimilikte carsi izni yok yemin toreninden hemen sonra usta birligim kutahyaya gidecegim. Eyw kardesim dusunmen yeter cok tsk ederim
  • 19-03-2015, 18:53:22
    #22
    hocam kısa dönem çabuk geçer canınızı sıkmayın eskiden 15 aydı, yaptık geldik 6 ay su gibi akıp geçer tatil gibi düşünün, iş güç olmayacak yalnız gözünüz açık olsun cin gibi olmak şart
  • 19-03-2015, 23:04:58
    #23
    Hayırlı tezkereler.
    Rahmetli abimde Kütahya'da yapmıştı askerliğini. Havası biraz serttir hocam. Yazın bile çarpar adamı Ben abimi ziyarete gittiğimde cıvıl cıvıl hatunlar görüyordum Hala öyle mi bilmiyorum tabii.
    Dikkatli olun. Tekrardan hayırlı tezkereler.
    • PoyrazHosting
    PoyrazHosting bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-03-2015, 23:14:27
    #24
    Hayırlı teskereler hocam. Allah a emanet olun.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 19-03-2015, 23:32:45
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Allah'a emanet hocam, hayırlı tezkereler
  • 19-03-2015, 23:37:21
    #26
    Kurumsal PLUS
    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaslar
  • 20-03-2015, 00:58:25
    #27
    Hayırlı teskereler