Vatani Görevimi Yapmaya Gidiyorum. Hoşçakalın..
26
●1.101
- 19-03-2015, 18:41:28Gercekten sogukmus suan kar yagiyor burada yarin oglen teslim olacagim. İnsanlari gercekten cok ilgili. İyi dilekler icin tsk ederimmosiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet suanda kar yagiyor birazda soguk. Merkezdeyim suanda, yarin 5. jandarma komutanligina teslim olucam. Acimilikte carsi izni yok yemin toreninden hemen sonra usta birligim kutahyaya gidecegim. Eyw kardesim dusunmen yeter cok tsk ederimRayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-03-2015, 23:04:58Hayırlı tezkereler.
Rahmetli abimde Kütahya'da yapmıştı askerliğini. Havası biraz serttir hocam. Yazın bile çarpar adamı
Ben abimi ziyarete gittiğimde cıvıl cıvıl hatunlar görüyordum
Hala öyle mi bilmiyorum tabii.
Dikkatli olun. Tekrardan hayırlı tezkereler.PoyrazHosting bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 19-03-2015, 23:37:21Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaslar
Ben abimi ziyarete gittiğimde cıvıl cıvıl hatunlar görüyordum