Konu
Vatani Görevimi Yapmaya Gidiyorum. Hoşçakalın..
19-03-2015, 17:30:13
#20
Rayjon32
Kastamonu bizim memleket, şu aralar soğuk gibi hafif ama çok güzel memlekettir. Merkezde olursan hocam çarşı izninde falan gezeriz isterseniz yaşım size ufak gelir ama takılırız abicim