• 18-03-2015, 00:04:09
    #1
    Kurumsal PLUS
    Askerlik görevimi yapmaya gidiyorum. Acemi birliğim Kastamonu, Usta birliğim ise Kütahya da Jandarma olarak kısa dönem görevimi yapacağım. Cuma günü teslim oluyorum ve yarın akşam üyeliğimi 6 aylık tatil moduna alacağım.

    Gerçekten burada çok şey öğrendim. Yeni insanlar tanıdım, doğru insanda tanıdım, yanlış insanda. Ticaretlerimde karda ettim zararda ettim. İyi günümde oldu kötü günümde bunların hepsi hayatın gerçekleri. Ne olursa olsun doğruluktan şaşmadım.

    Hakkınızı helal edin, hepiniz allaha emanet olun. Görüşmek üzere...
  • 18-03-2015, 00:08:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    10 Gunluk bir gecmisim var yine de bir hakkim var ise helal olsun.Allah yolunu acik etsin.Yeniden gorusmek dilegi ile...

    Akıllı telefondan gönderilmiştir.Hatalardan dolayı özür dilerim.
  • 18-03-2015, 00:10:56
    #3
    Sende ALLAH'a emanetsin kardeşim.Umarım hayırlısıyla gider gelirsin.
  • 18-03-2015, 00:11:57
    #4
    eski modlarımızdan bir taneside kastamonuda şuan
  • 18-03-2015, 13:15:44
    #5
    Kurumsal PLUS
    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim
  • 18-03-2015, 13:17:04
    #6
    Hayırlı teskereler kazasız belasız inşallah
  • 18-03-2015, 13:27:11
    #7
    Hayırlı teskereler hocam, yolun açık olsun
  • 18-03-2015, 16:46:22
    #8
    Kurumsal PLUS
    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaslar
  • 18-03-2015, 16:52:04
    #9
    hayırlı teskereler şimdiden. Kastamonu acemi birliği için rahat bir yerdir. 5ay kadar önce bende orada yaptım.