Askerlik görevimi yapmaya gidiyorum. Acemi birliğim Kastamonu, Usta birliğim ise Kütahya da Jandarma olarak kısa dönem görevimi yapacağım. Cuma günü teslim oluyorum ve yarın akşam üyeliğimi 6 aylık tatil moduna alacağım.

Gerçekten burada çok şey öğrendim. Yeni insanlar tanıdım, doğru insanda tanıdım, yanlış insanda. Ticaretlerimde karda ettim zararda ettim. İyi günümde oldu kötü günümde bunların hepsi hayatın gerçekleri. Ne olursa olsun doğruluktan şaşmadım.

Hakkınızı helal edin, hepiniz allaha emanet olun. Görüşmek üzere...