• 18-03-2015, 17:38:26
    #10
    Hayırlı teskereler
  • 18-03-2015, 17:48:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı teskereler hocam, yolunuz açık olsun.

    Bi önerim, tatil moduna almayın. Yinede r10 her ortamda lazım oluyor alış-veriş otel motel her türlü akla gelebilecek şeyde yani. Bakarsınız bi işiniz olur 5 dakika konu açar halledersiniz
  • 18-03-2015, 23:28:20
    #12
    Hayırlı tezkereler.

    Sağ salim gidip gelmek nasip etsin inşAllah.
  • 19-03-2015, 01:36:01
    #13
    hacım hayırlı uğurlu olsun git gelde biraz iş yapalım
  • 19-03-2015, 03:20:52
    #14
    Gidince cok duyacaksiniz ilkini benden duyun o zaman hocam atarsa Eskişehir izmirden selamlar yolunuz ve bahtiniz açık olsun..
  • 19-03-2015, 11:06:58
    #15
    Kurumsal PLUS
    Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaslar
  • 19-03-2015, 11:16:59
    #16
    Yolunuz açık olsun, Allah sabır versin.
  • 19-03-2015, 11:31:32
    #17
    PoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik görevimi yapmaya gidiyorum. Acemi birliğim Kastamonu, Usta birliğim ise Kütahya da Jandarma olarak kısa dönem görevimi yapacağım. Cuma günü teslim oluyorum ve yarın akşam üyeliğimi 6 aylık tatil moduna alacağım.

    Gerçekten burada çok şey öğrendim. Yeni insanlar tanıdım, doğru insanda tanıdım, yanlış insanda. Ticaretlerimde karda ettim zararda ettim. İyi günümde oldu kötü günümde bunların hepsi hayatın gerçekleri. Ne olursa olsun doğruluktan şaşmadım.

    Hakkınızı helal edin, hepiniz allaha emanet olun. Görüşmek üzere...
    Gittigin gibi sag salim donersin insallah. Hayırlısı olsun, sana verecegim ogut cok olurduda cepten yazması eziyet.

    94/2 gece ambulanscı!
    Şafak 73[emoji111]

    Mobil kullanılarak yazıldı ✌
  • 19-03-2015, 11:42:12
    #18
    Hayırlı tezkereler, allah ailenize kavuşmayı nasip etsin. Şimdiden hayırlısı olsun.