Vatani Görevimi Yapmaya Gidiyorum. Hoşçakalın..
26
●1.101
- 18-03-2015, 17:48:38Üyeliği durdurulduHayırlı teskereler hocam, yolunuz açık olsun.
Bi önerim, tatil moduna almayın. Yinede r10 her ortamda lazım oluyor alış-veriş otel motel her türlü akla gelebilecek şeyde yani. Bakarsınız bi işiniz olur 5 dakika konu açar halledersiniz
- 19-03-2015, 11:06:58Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim arkadaslar
- 19-03-2015, 11:31:32Gittigin gibi sag salim donersin insallah. Hayırlısı olsun, sana verecegim ogut cok olurduda cepten yazması eziyet.PoyrazHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
94/2 gece ambulanscı!
Şafak 73[emoji111]
Mobil kullanılarak yazıldı ✌ - 19-03-2015, 11:42:12Hayırlı tezkereler, allah ailenize kavuşmayı nasip etsin. Şimdiden hayırlısı olsun.
biraz iş yapalım