Hayırlı tezkereler.
Rahmetli abimde Kütahya'da yapmıştı askerliğini. Havası biraz serttir hocam. Yazın bile çarpar adamı

Ben abimi ziyarete gittiğimde cıvıl cıvıl hatunlar görüyordum

Hala öyle mi bilmiyorum tabii.
Dikkatli olun. Tekrardan hayırlı tezkereler.