Konu
Vatani Görevimi Yapmaya Gidiyorum. Hoşçakalın..
19-03-2015, 17:06:33
#19
osiso
Bende Kastamonuluyum soğuktur biraz havası ama halkı çok sıcaktır. Askeri çok sever Samimidir Allah Utandırmasın kardeşim şimdiden hayırlı tezkereler.