osiso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Kastamonuluyum soğuktur biraz havası ama halkı çok sıcaktır. Askeri çok sever Samimidir Allah Utandırmasın kardeşim şimdiden hayırlı tezkereler.
Gercekten sogukmus suan kar yagiyor burada yarin oglen teslim olacagim. İnsanlari gercekten cok ilgili. İyi dilekler icin tsk ederimm

Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kastamonu bizim memleket, şu aralar soğuk gibi hafif ama çok güzel memlekettir. Merkezde olursan hocam çarşı izninde falan gezeriz isterseniz yaşım size ufak gelir ama takılırız abicim
Evet suanda kar yagiyor birazda soguk. Merkezdeyim suanda, yarin 5. jandarma komutanligina teslim olucam. Acimilikte carsi izni yok yemin toreninden hemen sonra usta birligim kutahyaya gidecegim. Eyw kardesim dusunmen yeter cok tsk ederim