• 16-10-2014, 17:29:45
    #10
    yarısı bile olamayacağınız insanlar hakkında bu kadar kolay yargıda bulunmamalısınız
  • 16-10-2014, 18:09:32
    #11
    berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarısı bile olamayacağınız insanlar hakkında bu kadar kolay yargıda bulunmamalısınız
    Nereden biliyorsunuz yorum yapan arkadaşların Mehmet Pişkin'in yarısı kadar olamayacağını? Siz bu yorumu yaparken düşündünüz mü acaba " ben kimim? " de böyle bir yorum yapıyorum diye

    Video hakkında bir yorum yapmayacağım kendi kararını kendi vermiş ve intihar etmiş söylenecek bir sözde yok.
  • 16-10-2014, 18:22:20
    #12
    berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarısı bile olamayacağınız insanlar hakkında bu kadar kolay yargıda bulunmamalısınız
    Adamın yarısı mı edemeyeceğiz
    Adam bizim çeyreğimiz olamamış. Allah bilir gül gibi maaşla geçinen birisidir.
    Boş konuşmayın. Üç kuruş parayla biz bu b.klukta yaşıyorsak kafasında sorun vardır.
    İnsan hayatı o kadar kolay değil. Maalesef senin kafada onun gibi belli.
    • utku1
    • BaMedya
    utku1 ve BaMedya bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 16-10-2014, 18:47:41
    #13
    İnancım yok diyene kadar zaten olmadığını anlamak hiç zor değildi. Dini bir konuya girdiğimi düşünmeyin ama maalesef durum bu, böyle bir kişiyi 10 kişinin arasına koyun hangisinin olduğunu söyleyebilirim gözleri her şeyi anlatıyor. Boşlukta yaşamaktan bıkmış hayattan bir anlam çıkartamamış. Bu hayat inanan birisi için bile çok zorken inanmayan birisinin hayatına son vermesini yadırgamam yanlış olur. Hani bir üye demiş ya yarısı bile edemezsiniz falan, işte insan aradığını kendi içerisinde aramalı dışarıda ararsa bir şey bulamaz ve bir şey olmadığını zanneder. Senin gördüğünü kendisi bile göremez. Allah rahmet eylesin eğer öldü ise.
  • 16-10-2014, 18:53:40
    #14
    konuşmasına bakılırsa eğitimli kendisini geliştirmiş birisi. bir yorumda da yazılımcı olduğu söyleniyor. kimsenin içerisinde ne yaşadığını bilemeyiz. Allah affetsin
  • 16-10-2014, 18:58:45
    #15
    Allah rahmet eylesin diyeceğim ama Allah'a inanmıyor ve bence rahmeti hak etmiyor.
    kendini her konuda geliştirmiş ama dünyanın boş ve beleş işleriyle geliştirmiş.
    ne diyim gülü güle sana...
  • 16-10-2014, 19:45:38
    #16
    anaxagoras adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah rahmet eylesin diyeceğim ama Allah'a inanmıyor ve bence rahmeti hak etmiyor.
    kendini her konuda geliştirmiş ama dünyanın boş ve beleş işleriyle geliştirmiş.
    ne diyim gülü güle sana...
    Bu mantığın yanlış. Allah'a zaten inanmayan birisine nasıl rahmet edebilir. Öyle bir şey olmuş olsaydı zaten dünyaya gelmezdik. Dünyanın yaratılış gayesi zeten bu rahmeti idrak ederek bulabilmemiz, anlaman gereken bunu hak edip etmememiz ile ilgili bir problem yoktur ortada. Örneğin sen yemek yemeyi sevmiyorsun diyelim bundan dolayı aç kalıyorsun ve vücudun zayıf düşerek tükeniyorsun ölme aşamasına geliyorsun. Bu noktada kimse sana yardım edemez ve bir merhamete ihtiyacın yoktur sadece kendin içinde bulunduğun durumun farkına vararak bunu çözebilirsin. Kendisini öldüren biriside bundan dolayı zaten cennete giremez, neden intihar etmişti çünkü zaten ölünce yok olacağına inanıyordu ve ölünce kendi yokluğu içinde kaybolacak. Allah şöyle diyor insanlara, beni nasıl umuyorsanız size o şekilde görüneceğim. Dolayısıyla inancımız yokken ölürsek bir şey görmeyi ummadığımız için de Allah'ı görsek bile afallar kalırız idrak edemeyiz. Hayatı boyunca doğuştan kör olan bir insan düşün bu kişi ameliyat ile gözlerine kavuşsa ve görmeye başlasa sence nasıl bir tepkiye şahit olursun. Böyle bir filmde vardı ama izleyemedim. Tahminimizden öte bir sorun var burada.
  • 16-10-2014, 19:47:26
    #17
    Ne diyeceğimi bilemedim. İntihar eden kişiler elbet de psikolojik olarak çökkün olmasalar bu işi yapmazlar. Psikolojisinin bittiği kesin de acep neden, bunu asla bilemeyeceğiz. Öte yandan bilsek ne bilmesek ne. Bize ne. Bizi ilgilendirmez. Sizi ilgilendiriyor olabilir de bence beni ilgilendirmez. Bu mesajı yazdığıma göre ilgilendim biraz. Yani haberi okudum ama videoyu seyretme gereği duymadım. Tanımam etmem. Kendini öldürmüş madem ne diyelim. İnşallah bu tip aksiyonlar düşünen diğer hasta kişiler iyileşir. Ruh hastası insanlar dışarıdan belli olmuyor ama onlar bizle yaşıyor. Ruhun iyileşmesi beden gibi değil. Maalesef psikolojik rahatsızlıklar çoğu zaman tamamen iyileşmiyor. Nedense artık. Tıp bile çözüm bulamadı her halde.
  • 16-10-2014, 20:11:15
    #18
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne diyeceğimi bilemedim. İntihar eden kişiler elbet de psikolojik olarak çökkün olmasalar bu işi yapmazlar. Psikolojisinin bittiği kesin de acep neden, bunu asla bilemeyeceğiz. Öte yandan bilsek ne bilmesek ne. Bize ne. Bizi ilgilendirmez. Sizi ilgilendiriyor olabilir de bence beni ilgilendirmez. Bu mesajı yazdığıma göre ilgilendim biraz. Yani haberi okudum ama videoyu seyretme gereği duymadım. Tanımam etmem. Kendini öldürmüş madem ne diyelim. İnşallah bu tip aksiyonlar düşünen diğer hasta kişiler iyileşir. Ruh hastası insanlar dışarıdan belli olmuyor ama onlar bizle yaşıyor. Ruhun iyileşmesi beden gibi değil. Maalesef psikolojik rahatsızlıklar çoğu zaman tamamen iyileşmiyor. Nedense artık. Tıp bile çözüm bulamadı her halde.
    Cehalet mutluluktur sözünü anımsattı yazdıkların. Aslında hastalık diye geçiştirmek olmaz. Bazı hallerde insanlar hayattan bir şey bekler beklenti içerisine girerler. Ve umdukları gibi çıkmadığı zamanda hüsranla karşılaşırlar yada öyle zannederler. Bu nokta aslında çok önemlidir mantığımız almayınca sorduğumuz sorulara cevap bulamayınca bir çözümsüzlük bir kısır döngüye sokuyoruz kendimizi ve buna son vermek için intihar etmek aklımıza kolayca gelebilir. Sınırları gerçekten zorlamamak lazım ancak hazmede hazmede sabırla bu yolda gidebiliriz. Hepimizin tıkandığı durumlar muhakkak oluyor neden böyle olduğunu düşünmek yerine bu zorluğun üstesinden nasıl gelebiliriz gibi akıllıca çözümler üretmek gerekiyor. Bir Binanın temeli zayıfsa eğer ne kadar yüksek ise o denli çökmesi kaçınılmaz olur. Dışarıdan baktığımızda ise temeli göremediğimiz için o yükseklik bize güzel görünse de tam tersi olabilir.