• 16-10-2014, 21:11:15
    #19
    belli ki dünyada ki tüm zevkleri tatmış bir insan. para pul hayat vs. zaten face hesabına baktığınızda azıcık anlıyorsunuz. hakikaten yaşadığı hayata imrendim bir an. demek ki tüm herşeyi yapıp tüm zevkleri tadıp öyle bir noktaya geliyorsun ki hayatın boş olduğuna inanıyorsun. Allah bizi bu noktaya kadar getirmesin.
  • 16-10-2014, 22:58:53
    #20
    Tek tek cevaplamaya lüzum görmedim. "yarısı bile edemeyeceğiniz" dememin sonuna kadar arkasındayım. Ha bir iki kişi sen bunları yazanların yarısı bile edemeyeceğini nereden biliyorsun sen kimsin demiş, cevabım; tanımadığı, aynı ortamlarda bulunmadığı, nasıl bir yaşam sürdürdüğünü bilmediği bir insan hakkında sırf kendisi gibi düşünmüyor diye hakaret derecesine varan yorum yapanları bu şekilde nitelendiriyorum.
  • 16-10-2014, 23:11:02
    #21
    Üyeliği durduruldu
    berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek tek cevaplamaya lüzum görmedim. "yarısı bile edemeyeceğiniz" dememin sonuna kadar arkasındayım. Ha bir iki kişi sen bunları yazanların yarısı bile edemeyeceğini nereden biliyorsun sen kimsin demiş, cevabım; tanımadığı, aynı ortamlarda bulunmadığı, nasıl bir yaşam sürdürdüğünü bilmediği bir insan hakkında sırf kendisi gibi düşünmüyor diye hakaret derecesine varan yorum yapanları bu şekilde nitelendiriyorum.
    biz onun nasıl bir yaşam sürdüğünü facebook twitter sözlükler ve diğer sosyal platformlardan az çok gördük. Siz bizi nerede kaç kere gördünüz ?
  • 16-10-2014, 23:17:29
    #22
    ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz onun nasıl bir yaşam sürdüğünü facebook twitter sözlükler ve diğer sosyal platformlardan az çok gördük. Siz bizi nerede kaç kere gördünüz ?
    ha yani gördüğünüz şeyleri yorumlayarak bu kanıya ulaştınız. ya görmedikleriniz gördüklerinizin katlarıysa? Adamı görmediği, hissetmediği bir şeyden yargılarken öyle demiyordu kimse
  • 16-10-2014, 23:21:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ha yani gördüğünüz şeyleri yorumlayarak bu kanıya ulaştınız. ya görmedikleriniz gördüklerinizin katlarıysa? Adamı görmediği, hissetmediği bir şeyden yargılarken öyle demiyordu kimse
    kelime oyunu yapma lütfen tartışmak istemiyorum benim görüşüm bu kimseyide ilgilendirmez iyi geceler.
  • 16-10-2014, 23:24:18
    #24
    ikaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kelime oyunu yapma lütfen tartışmak istemiyorum benim görüşüm bu kimseyide ilgilendirmez iyi geceler.
    iyi de o zaman diğeri de benim görüşüm kimseyi ilgilendirmez. kelime oyunu yapılacak bir yanı yok, sataşmak için sataşınca ve cevap veremeyince buna sığınmamalısınız, iyi geceler
  • 16-10-2014, 23:24:30
    #25
    mesajım bulunsun. yarın izleyeceğim. mobilden bakılmıyor.

    GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 16-10-2014, 23:37:49
    #26
    Üyeliği durduruldu
    İnsan bazen düşüyor bu psikolojiye, yazık olmuş
  • 17-10-2014, 10:04:08
    #27
    Malesefki Bu Beyaz Türkler Kimin İcadı.? Artık Bunu Sormanın zamanı geldi ve hatta geçiyor.

    Entellektüellik adına boş bir yaşam eğlence içki kumar s.x gbi yaşam tarzını benimseyen fransızca konuşmaya çalışan ne idiğü belirsiz kitaplar okumaya çalışan anlamadığı ve hatta bilemediği müzikleri dinlemeye çalışan.

    lafları yuvarlayarak konuşan, Türk olduğundan veya Türkiye Vatandaşı olduğundan utanan her fırsatta anadolu topraklarında ki insanları aşşalayan ve onları hor gören. Yer yer meydanlara otu böceği bahane ederek çıkıp Allah'a İslama ve Müslümanlara (halka) söven.!

    Budizim gibi onun varyasyonları olan dinlere sempatik bakan ve sempatik bulan Asıl Amaç ve gayesi her fırsatta Allah azze ve celleye sövmek ve Müslüman toplumları Aşşağalamak olan bu tip insanlar nasıl türedi kim türetti ve Neden İntihar ediyorlar sorusunu sormamız lazım.

    Öldükten sonra bir yer varmı gidince görecem diyor videoda işte oradanda bir video yayınlamak imkanı olsaydı daha güzel olurdu hem herkezde görmüş olurdu.!