berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tek cevaplamaya lüzum görmedim. "yarısı bile edemeyeceğiniz" dememin sonuna kadar arkasındayım. Ha bir iki kişi sen bunları yazanların yarısı bile edemeyeceğini nereden biliyorsun sen kimsin demiş, cevabım; tanımadığı, aynı ortamlarda bulunmadığı, nasıl bir yaşam sürdürdüğünü bilmediği bir insan hakkında sırf kendisi gibi düşünmüyor diye hakaret derecesine varan yorum yapanları bu şekilde nitelendiriyorum.
biz onun nasıl bir yaşam sürdüğünü facebook twitter sözlükler ve diğer sosyal platformlardan az çok gördük. Siz bizi nerede kaç kere gördünüz ?