ha yani gördüğünüz şeyleri yorumlayarak bu kanıya ulaştınız. ya görmedikleriniz gördüklerinizin katlarıysa? Adamı görmediği, hissetmediği bir şeyden yargılarken öyle demiyordu kimse
kelime oyunu yapma lütfen tartışmak istemiyorum benim görüşüm bu kimseyide ilgilendirmez iyi geceler.