Tek tek cevaplamaya lüzum görmedim. "yarısı bile edemeyeceğiniz" dememin sonuna kadar arkasındayım. Ha bir iki kişi sen bunları yazanların yarısı bile edemeyeceğini nereden biliyorsun sen kimsin demiş, cevabım; tanımadığı, aynı ortamlarda bulunmadığı, nasıl bir yaşam sürdürdüğünü bilmediği bir insan hakkında sırf kendisi gibi düşünmüyor diye hakaret derecesine varan yorum yapanları bu şekilde nitelendiriyorum.