kelime oyunu yapma lütfen tartışmak istemiyorum benim görüşüm bu kimseyide ilgilendirmez iyi geceler.
iyi de o zaman diğeri de benim görüşüm kimseyi ilgilendirmez. kelime oyunu yapılacak bir yanı yok, sataşmak için sataşınca ve cevap veremeyince buna sığınmamalısınız, iyi geceler