İnancım yok diyene kadar zaten olmadığını anlamak hiç zor değildi. Dini bir konuya girdiğimi düşünmeyin ama maalesef durum bu, böyle bir kişiyi 10 kişinin arasına koyun hangisinin olduğunu söyleyebilirim gözleri her şeyi anlatıyor. Boşlukta yaşamaktan bıkmış hayattan bir anlam çıkartamamış. Bu hayat inanan birisi için bile çok zorken inanmayan birisinin hayatına son vermesini yadırgamam yanlış olur. Hani bir üye demiş ya yarısı bile edemezsiniz falan, işte insan aradığını kendi içerisinde aramalı dışarıda ararsa bir şey bulamaz ve bir şey olmadığını zanneder. Senin gördüğünü kendisi bile göremez. Allah rahmet eylesin eğer öldü ise.