Ne diyeceğimi bilemedim. İntihar eden kişiler elbet de psikolojik olarak çökkün olmasalar bu işi yapmazlar. Psikolojisinin bittiği kesin de acep neden, bunu asla bilemeyeceğiz. Öte yandan bilsek ne bilmesek ne. Bize ne. Bizi ilgilendirmez. Sizi ilgilendiriyor olabilir de bence beni ilgilendirmez. Bu mesajı yazdığıma göre ilgilendim biraz. Yani haberi okudum ama videoyu seyretme gereği duymadım. Tanımam etmem. Kendini öldürmüş madem ne diyelim. İnşallah bu tip aksiyonlar düşünen diğer hasta kişiler iyileşir. Ruh hastası insanlar dışarıdan belli olmuyor ama onlar bizle yaşıyor. Ruhun iyileşmesi beden gibi değil. Maalesef psikolojik rahatsızlıklar çoğu zaman tamamen iyileşmiyor. Nedense artık. Tıp bile çözüm bulamadı her halde.
Cehalet mutluluktur sözünü anımsattı yazdıkların. Aslında hastalık diye geçiştirmek olmaz. Bazı hallerde insanlar hayattan bir şey bekler beklenti içerisine girerler. Ve umdukları gibi çıkmadığı zamanda hüsranla karşılaşırlar yada öyle zannederler. Bu nokta aslında çok önemlidir mantığımız almayınca sorduğumuz sorulara cevap bulamayınca bir çözümsüzlük bir kısır döngüye sokuyoruz kendimizi ve buna son vermek için intihar etmek aklımıza kolayca gelebilir. Sınırları gerçekten zorlamamak lazım ancak hazmede hazmede sabırla bu yolda gidebiliriz. Hepimizin tıkandığı durumlar muhakkak oluyor neden böyle olduğunu düşünmek yerine bu zorluğun üstesinden nasıl gelebiliriz gibi akıllıca çözümler üretmek gerekiyor. Bir Binanın temeli zayıfsa eğer ne kadar yüksek ise o denli çökmesi kaçınılmaz olur. Dışarıdan baktığımızda ise temeli göremediğimiz için o yükseklik bize güzel görünse de tam tersi olabilir.