Ne diyeceğimi bilemedim. İntihar eden kişiler elbet de psikolojik olarak çökkün olmasalar bu işi yapmazlar. Psikolojisinin bittiği kesin de acep neden, bunu asla bilemeyeceğiz. Öte yandan bilsek ne bilmesek ne. Bize ne. Bizi ilgilendirmez. Sizi ilgilendiriyor olabilir de bence beni ilgilendirmez. Bu mesajı yazdığıma göre ilgilendim biraz. Yani haberi okudum ama videoyu seyretme gereği duymadım. Tanımam etmem. Kendini öldürmüş madem ne diyelim. İnşallah bu tip aksiyonlar düşünen diğer hasta kişiler iyileşir. Ruh hastası insanlar dışarıdan belli olmuyor ama onlar bizle yaşıyor. Ruhun iyileşmesi beden gibi değil. Maalesef psikolojik rahatsızlıklar çoğu zaman tamamen iyileşmiyor. Nedense artık. Tıp bile çözüm bulamadı her halde.