berkanmolla adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarısı bile olamayacağınız insanlar hakkında bu kadar kolay yargıda bulunmamalısınız
Nereden biliyorsunuz yorum yapan arkadaşların Mehmet Pişkin'in yarısı kadar olamayacağını? Siz bu yorumu yaparken düşündünüz mü acaba " ben kimim? " de böyle bir yorum yapıyorum diye

Video hakkında bir yorum yapmayacağım kendi kararını kendi vermiş ve intihar etmiş söylenecek bir sözde yok.