• 01-10-2014, 20:29:46
    #1
    Milli Eğitim, bütün dünya için stratejiktir. Akşam yatıp sabahleyin şekillendiremezsiniz onu..

    – Kalkınma planlarımızda var mıydı?
    – MEB’de de görüşülmüş müydü?
    – Bakanlar Kurulu’muzda fikir tartışması yapılmış mıydı?
    Hayır.

    E peki bu 4+4+4 nerden çıktı?

    Hiçbiri eğitimci olmayan 3-5 vekilin verdiği şeyle bir anda oldurduk… El kaldırdılar. Kabul edenler? Etmeyenler? Edilmiştir, dediler ve geçti.

    Anneler 5 yaşındaki çocuklarını haklı olarak okula göndermemek için, rapor aldılar. O annelere, “sizin çocuğunz geri zekalı mı” hakareti yapıldı.

    Yüreğinde çocuk ve anne sevgisi olan ve annelerin o çocuklarına nasıl titrediğini bilen bir insan, kalkıp bu ülkenin kadınlarına bu lafları edebilir mi?

    Bu ülkenin o anneleri özür bekleseler haksız duruma mı düşerler??

    * * *
    Sonra baktık ki, harbiden 5 yaşındaki çocuklarla olmuyor, 5 yaş zorunluluğundan vazgeçmek zorunda kaldılar..

    (Boyu 100 cm olan bir çocuk, 3 metre yükseklikteki tavana erişemezse bunun adı gerizekalılık değildir. Eğitim bilimleri mezunu olduğum için söyleyeyim, 5 yaşındaki çocuğun eğitim görebilecek ince kasları gelişmemiştir… Bu sebeple, yaratılışı gereği ilkokul 1’de eğitim göremez, gerizekalı olduğundan değil. İlk verdiğim örnekle hemen hemen aynı şey.)

    N’oldu peki?
    Bir nesli, denek-kobay olarak kullandılar. Deney başarısz çıktı…
    Eee?

    * * *

    Dünyadaki matematik, fen bilimleri vb. olimpiyatlarda son sıralardayız.. Bu kafa yapısıyla ilk 5’e girecek halimiz yoktu heralde.

    Biz Müslüman ülkeyiz, bizden mucit çıkmaz, biz ara eleman yetiştireceğiz diyen adamı, bu ülkede bakan koltuğuna biz oturttuk çünkü…

    Kendimiz ettik, kendimiz bulduk.

    Ne yazık ki bakanımız çok.
    Ama görenimiz yok.

    Kaynak: www.KanalGazete.com
    (http://www.kanalgazete.com/milli-egi...gorenimiz-yok/)
  • 01-10-2014, 21:09:20
    #2
    Eğitim,öğretim amaçlayan kim.İsterse 3 yaşında başlasın.Bu şekilde ezberci,pratikten uzak bir eğitim sistemi olduğu sürece öğrencilerden bir şey beklemek abes olur.Takır takır logaritma,parabol sorularını çözen öğrencilere bir sorun ne bu logaritma,parabol nedir? diye afalıp kalırlar çünkü ne amaçla ortaya çıktıklarının hiç bir önemi yok üniversite sınavında yapabilsinler yeter.
  • 01-10-2014, 22:10:05
    #3

    Düzenleme: Ben biliyorum birileri bu mesajdan din düşmanlığı çıkaracak. Keşke not etseydim.


    150.000 bin teknik adam, 6 milyon imam.
    Tren raylarını takacak adam yoktu.. Kimi çağıracaksanız çağırın.
  • 01-10-2014, 23:12:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uluslarası anketlerde dipteyiz. Avrupa'nın en gerizekalı ülkesi diye anılıyoruz. Ülkede uyuşturucu kullanma yöntemleri bilmek, gezegenleri bilmekten daha havalı.

    Zeki insanları dışlıyoruz. Bu çocuk gerizekalı sabah akşam okuyor diyoruz...
    En kötüsü de "pozitif bilim" temelli eğitimimizi "din" ve örf temelli eğitime çevirdik. Sonrasında ne oldu, trenlere ray takacak adamımız kalmadı.

    Gülüyorum ve geçiyorum Bu ülkeye laiklik ve cumhuriyet çok geldi, değerini bilemediniz, haketmiyorsunuz da.
    Ne alakası var konunun din ile ? Nedir bu dine düşmanlığınız arkadaş .Laiklikle geldiğimiz yer belli 100 senedir sürünüyoruz milletçe size fetihler 3 kıtayı yönetmekler fazla geldi bence sadece siz değil milletçe biz bu rezilliği hak ediyoruz çünkü layık olduğumuz gibi yönetiliyoruz.

    600 senede beğenmediğin o din ile destan yazdı yazanlar özetle doğrusuyla yanlışıyla neyse ama yazdı şimdi elin amerikalısı başına çuval geçirse askerinin sesini çıkaramıyorsun sinekten kaçıp yılanın ağzına gireli seneler oluyor bizde bunu ilericilik sanıyoruz....
  • 01-10-2014, 23:22:45
    #5
    ya sağlık bakanlığına getirilen BAKAN YARDIMCISIna ne demeli ? hem de cumhurbaşkanı, başbakan ve sağlık bakanı onayıyla atandı bu isim. Erkan Kandemir. 33 yaşında.Rizeli İnşaat mühendisi ve atanmadan önce ki görevi Ak parti istanbul gençlik kolları başkanı.

    Yahu akıl var mantık var. inşaat mühendisini neden SAĞLIK bakanı yardımcısı yaparsın ki ?
    Sağlık bakanlığında yüzlerce profesör ve profesyonel idareci bulunuyorken sen kalk inşaat mühendisi birisini yaw onu da bırak gençlik kolları başkanını getir bakan yardımcısı yap.

    BANA MANTIKLI GELMİYOR. KENDİSİNE MANTIKLI GELEN ?
    Vesayetçi zihniyet. Akparti den beni çok fena soğutuyorlar.neyse.
  • 01-10-2014, 23:38:08
    #6
    turkstar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var konunun din ile ? Nedir bu dine düşmanlığınız arkadaş .Laiklikle geldiğimiz yer belli 100 senedir sürünüyoruz milletçe size fetihler 3 kıtayı yönetmekler fazla geldi bence sadece siz değil milletçe biz bu rezilliği hak ediyoruz çünkü layık olduğumuz gibi yönetiliyoruz.

    600 senede beğenmediğin o din ile destan yazdı yazanlar özetle doğrusuyla yanlışıyla neyse ama yazdı şimdi elin amerikalısı başına çuval geçirse askerinin sesini çıkaramıyorsun sinekten kaçıp yılanın ağzına gireli seneler oluyor bizde bunu ilericilik sanıyoruz....
    Demek ki yolunda gitmeyen şeyler olmuş ki yıkılmış hocam.

    Çok şükür müslümanım, yanlış anlaşılma olmasın.
  • 01-10-2014, 23:44:55
    #7
    Takmıyorum, takmıyorum banane!...

    Şuan kendine Milli Eğitim Bakanı diyen zaat-ı muhterem (nedense her defasında haydar dümen'e benzettiğim kişi) öğrencilerin hayatını zindana çevirdiği ortada. Ben kendim öğrenci değilim kardeşim öğrenci, lise öğrencisi. Saat 7 de evden çıkıyor, akşam saat 5, 5:30 gibi evde oluyor. Devamsızlıkları ise yarı yarıya indirerek çok güzel bir iş yapıyor. Be insan sen hayatında hiç mi çocuk olmadın?! Bu çocuklarda istemez mi hadi okul çıkışı biraz gezelim, biraz maç filan yapalım. Günde 9 saat yanlış hatırlamıyorsam aralıksız ders görüyorlar. Bu çocuklara olan kinin nedir? Size bir soru Türkiye'de aileler çocuklarını son 6-7 yılda psikiyatrlara, psikologlara götürme oranındaki fırlamayı biliyor musunuz? Birileri çıkarda "TÜRKİYEMİZDEKİ MİLLİ GELİR ÇOĞALDI MİLLET PARAYI BULUNCA GÖTÜRMEYE BAŞLADI" gibi saçmalayacaktır. Alakası yok, bu çocukların sosyal olmaya ihtiyacı var. Sosyalleşmeye ihtiyacı var. Korkuyorum şu gelecekten korkuyorum. Biz yine iyi kurtulmuşuz. @Selanik sevgili arkadaşım bunlar şunlara bakar; birisi ceplerinin doluluklarına diğeri otorite sahibi olmaya. Başka birşeyle ilgilendikleri yok.

    Herneyse;

    Hepinişi sefiyorum cocukla
  • 01-10-2014, 23:45:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    maytkambek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demek ki yolunda gitmeyen şeyler olmuş ki yıkılmış hocam.

    Çok şükür müslümanım, yanlış anlaşılma olmasın.
    İnsanlar gibi devletlerde hata yaparlar her canlı gibi devletlerinde bir ömrü vardır kimse kalıcı değil hocam.Ama bunu dolaştırıp getirip yok biz din yüzünden kaldık böyle şöyle saçmalığı artık baydı Kendi dinimizi anlamadan elin yahudisinin hristiyanının düzenine ağzımızın suyu akarak bakıyoruz Zaten toplumda toplasan kaç kişi dinini biliyor yaşıyor adam sabah vaaz veriyor faiz faiz diye sonra gidip faizle iş yapıyor bu adamın ve bu adamların oluşturduğu milletten ne bekliyorsun sözüm meclisten dışarı tabii ...

    İnsanımız kendinde aramıyor suçu bende dahil buna Allah çalışana veriyor yan gel yat karpuz büyür ancak herkesin bir ucundan tutması lazım.Devleti soyanımı sayarsın kaçak elektrik kullananımı 1000 türlü kafa var toplumda ...
  • 02-10-2014, 00:50:09
    #9
    82.60 puan ile bilgisayar öğretmeni olamadım hocam ne eğitiminden bahsediyoruz. şimdi benim yerime dersime başka branşta ücretli öğretmenler giriyor.